quality

Erhvervsrengøring

Med over 20 års erfaring har vi et solidt fagligt grundlag og det gør os i stand til at sammensætte den optimale løsning for netop din virksomhed.

Vinduespolering

I skal ikke bekymre jer om jeres vinduer... det gør vi! Med en løbende serviceaftale fra Top-Rengøring slipper I for at administrere vinduespoleringen.

Algebehandling af tag og fliser

Beskyt dit tag, forlæng dets levetid. Algebehandling udføres direkte fra jorden, og sprøjtes op på taget op til
16 meters højde.

Rens af solceller

Vi har specialudstyr til at gøre solpaneler rene. Med særlige aquaanlæg, der laver afkalket vand, lange slanger og rørstykker, kan vi rengøre fra jorden.

Miljø

Vi har central fokus på miljøet og når du anvender os som din rengørings leverandør, så skåner du både miljøet og dine medarbejdere. 

Erfaring

Top-Rengøring en stor virksomhed med mange års erfaring. Vi er godt rustet til alle typer opgaver - store som små.

Samfundssind

Vi sender uddannet personale ansat på dansk overenskomst mellem 3F og Danske Service.

Høj service

Vi er nærværende og lægger stor vægt på en god kundedialog. Vi foretager ofte kvalitetskontrol for at sikre at vi lever op til vores ansvar.

TOP-RENGØRING ønsker at opfylde vore kunders forventninger, samt at give kunderne en korrekt betjening.

TOP-RENGØRING vil anvende kvalitetsstyrings- og miljøledelsessystemet som et værktøj til at sikre, at vi opfylder vore kunders og egne krav.

TOP-RENGØRING har derfor udarbejdet en kvalitetspolitik, som udtrykker de hensigter, vi vil efterleve, udover at overholde relevante love og bestemmelser, samt lave forbedringer her fra.

 

  • TOP-RENGØRING vil ved hjælp af tydelig aftale sikre, at kunderne får deres forventninger opfyldt.
  • TOP-RENGØRING vil anvende kundesamtaleblade for at sikre, at den indgåede aftale er fuldstændig og entydig.
  • TOP-RENGØRING vil udføre kvalitetskontrol for at sikre, at der følges op på kundernes tilfredshed.
  • TOP-RENGØRING ønsker at uddanne og fastholde en medarbejderstab der er blandt de bedste i branchen, hvad angår kvalifikationer og flair for service.
  • TOP-RENGØRING vil uddanne og informere medarbejderne løbende, for derved at sikre opbakning omkring TOP-RENGØRINGS kvalitetsstyringssystem. Medarbejderne skal motiveres til at
        udvise kvalitetsbevidsthed, og der skal fra ledelsens side, bakkes op omkring forslag til forbedringer.
  • TOP-RENGØRING vil sikre høj motivation og engagement fra vore medarbejdere, da det er dem som sikrer kvalitetsniveauet hos kunden. Dette sikrer vi ved at være nærværende og
        lyttende over for medarbejderne. Samt sikrer vi dem ordnede ansættelsesforhold, og giver dem gode muligheder for uddannelse og personlig udvikling.